back in school

TjaTja!!
sitter i skolan ska ha psykologi A snart! Ikväll blir det fest därför jag är i skolan det är den ända anledningen för jag är fortfarande sjuk skulle göra mycket för att få ligga hemma i sängen och se tv och be mamma hämta allting åt mig! Jag är sjukt trött och ska ha en tråk lektion i gissa hur länge jo 3 timmar och jag kommer att dö! Inte en timma som en vanlig lektion utan 3 timmar TRE jävla timmar! Jag kommer att dö, så vet inte om jag lägger in ett inlägg mer idag tror det blir torrt på det! Men ni får ha det så bra så länge och vill ni nåt är det bara att kommentera eller maila mig på [email protected]!

Glöm inte att besöka LINUS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0