hiss&diss



1. Korta helger
Helgerna bara flygger förbi önskar helgerna var som en vecka skulle vara så mycket skönare!


2. Brist på APU plats
Jag har fortfarande inte hittat någonstans att vara det är surt för varje måndag får man åka till skolan säga att man inte har hittat en plats och sen åka hem igen!


3. Prov
Jag hatar att ha prov så här i typ "början" när man börjar med ett nytt ämne och shit!




1. Fester
Jag älskar att festa med folk jag tycker om att bara ta bort skolan ifrån skallen och bara vara fri!


2. Hemma lagad mat
Mammas lasange blev det ikväll omg va den va god! Hemmal agad mat slår ju allt!


3. Smink
Det kan dölja finnar, ärr osv och man kan se allt annat än trött ut! man kan se så fräsch ut! I LOVE IT


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0