festandet igår

Igår vart det en kul kväll först blev det att gå till rajje, dricka lite chilla jag drack 4 cider där men kände inte så mycket sen skulle rajje till en annan fest så jag och hanna följde med! Sen tyckte vi att det vart lite konstigt vi var ju trots allt yngst av alla där så jag ringde min morsa och fråga vad hon gjorde hon festa med hennes kompisar som är nästan närmare min ålder så jag och hanna gick ditt fick 2 starka groggar sen ville mamma hem men lina (mammas kompis) skulle till parken "krogen" så jag följde med henne och hennes polare blev mycket dansande och skrattande, efter krogen gick vi och åt kebab det va redigt nice sen gick jag hem fick sällskap en bit av dennis! Ikväll blir det att mysa med mamma!!
Tack Elin fredriksson, Jonna fredriksson, Rajje, Hanna fullmestad, Dessire Rehnholm, Lina gustavsson, Tina, Johanna, Niklas och min mamma för en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0