(L)

Fattar inte vad som har hänt med dig vad är det som har förändrat dig så mycket? Jag har könt dig sen i juni och du var en sån perosn jag trodde jag kunde lita på det tig heller inte länge för mig att bli kär i dig. Du hade nåt som ingen annan hade och du kunde erbjuda mig närhet och trygghet men bara när du var här, när du åkte hem kände jag ensamhet och all trygghet bara försvann och varje gång du komm ner så vart jag så glad men efter varje gång du kom ner så förändrades du inte till det bättre utan till nån självisk människa, och jag förstår fortfarande inte vad som gick snett förutom att jag gjorde fel men det vet ju borde du och jag att du gjorde ett ännu större misstag! Jag förlät dig för en sak som du vet att jag aldrig skulle göra men du kunde inte förlåta mig för att jag pussat en annan kille, det är ju värt en tanke ställare det med! Jag tycker du är patetisk, du kan inte ens höra av dig! Jag blev kär i en person men det personen är som bortblåst i det du ar blivit finns ingen skymt av "Mr.R" kvar och jag förstår inte vart han har tagit vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0