love

Minns du när vi prata första gången?

Jag ringde och skällde ut dig för jag fått höra massa skit av den som är din bästa vän idag och ditt ex, jag fick en skånsk mansröst i mitt öra att jag skulle låta dig vara och jag hade inget med ditt liv att göra, idag vet jag att han hade rätt!

Kommer du ihåg när vi sågs första gången?

Jag mötte dig på bron sen gick vi och fika på stan, du såg inte ut som jag hade föreställt mig du va mycket längre!

Jag åkte ner till dig på min skolavslutning, den resan var jävligt lång men det var det faktiskt värt! Jag fick en killkompis på köpet iaf!

Kommer du ihåg när jag träffa ST första gången? oh va snygg jag tyckte att han va men efter allt tjat på dig så skönk han bara i mina ögon! Jag kommer också ihåg att jag var avundsjuk för det hade behållt nåt som jag hade förlorat för länge sen även fast första gången inte var mitt fel! Kommer du ihåg när vi badade, det va så kallt men sen sov vi ju i malins lägenhet och då blev det genast varmt under varsitt täcke!

Och ja jag har kvar mitt rosa nattlinne, vi va nog dom ända dumma som köpte det men fy fan va vi va sexiga i dom! Precis innan vi åkte till göteborg och jag kommer alltid att tycka att den där killen är snygg som jag inte kommer ihåg namnet på men jag vet att han skulle flytta utomlands iaf! och du sat breve "spanky" huhu
Även den natten sov vi i malins lägenhet!

Jag hade så kul den veckan och du tog orden ur munnen på mig, det va du och alla jag träffa där nere som fick mig att tänka på annat!

Det kankse inte kan bli som det va då, men jag älskar dig emelie, vi har för mycket gemensamt och saker att skratta åt för att vara isär!!


Kommentarer
Postat av: emelie ;D

minnen har vi & minnen kommer vi få!

kanske inte blir som vanligt, men vi ska rätta till det!

love u <3

2009-09-25 @ 08:14:41
URL: http://westerholmarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0