sick agine


Hemma från skolan idag, min hals har svullnat igen mitt huvud känns som det ska bli bombat och jag fryser som en idiot, men jag orkar ärligt talat inte gå till doktorn! Jag är sur på mig själv för vi hade egen hårvård idag och jag skulle få mitt hår färgat och det har jag väntat på hela sommaren! Nej jag får ligga ensam hemma i sängen och inte kunna svälja jag går hellre till handfattet och spottar det känns inte okej! Jag måste ha fått världens kassaste immun försvar asså! Det känns inte okej heller att det är så skitiga program på tv asså:( Jag får sitta här och frysa för jag kan inte somna om, jag mår helt enkelt skit!

Men jag ska försöka komma tillbaka med massa inlägg nu och när jag blivit frsik kommer det video inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0