tankar



Jag är vacker vad du än säger,
jag vet också att hela världen inte snurrar kring mig men det gör den inte runt dig heller,
jag hoppas du förstår vad du har sagt och vad du aldrig mer kommer säga,
du kommer aldrig mer våga öppna munnen igen,
du vet vad du har sagt och du vet hur du har sårat,
du kommer aldrig våga öppna käften igen,
så mycket samvete har du,
det vet till och med jag!
Håll dig till vad du säger om din pokvän,
du kommer inte komma långt med det,
och det värsta av allt,
DU VET
du vet hur du beter dig och ändå tycker du att jag är värst,
Men komihåg du kommer aldrig kunna stå öga mot öga och våga säga det igen för dina tårar skulle rinna,
rinna mer än mina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0