Trött på alla bråk!

I detta inlägg ska jag nog be om ursäkt till alla som jag vet är sura/förbannade på mig!!


Linus tycker jag är deprimerad men det kankse jag är, men det finns saker som inte han vet och som dom flesta inte heller vet om som jag helst inte pratar om som har hänt i mitt liv! Men jag ber om ursäkt för att jag är jag men det finns faktiskt saker som jag inte kan rå för precis som alla andra är jag jag och jag vill inte vara någin annan jag vill inte vara som du eller du eller du jag vill vara jag och om du ska vara min vän ska du vara MIN vän och ingen ska behöva ändra mig för då är det ju inte mig du är vän med längre? då har jag ju blivit någon helt annan inte sant?




Emelie Westerholm, jag ber om ursäkt om jag har gjort nåt fel men för att vi bråkar är det ju inte bara mitt fel vi har nog båda del i det hela, det är du och jag som inte kommer överens om en sak och så ska folk lägga sig i det hatar jag tycker det är barnlisgt och det är ingen av vårat fel att det har blivit så! Jag saknar att vi hade något som jag nog aldrig haft med någon förut vu fatta hur jag kände på ett sätt, du är nog en av få som vet väldigt mycket om mig! så här med ber jag dig om ursäkt!

Cecilia Alf och Michelle Lifh
jag ber er 2 om ursäkt om jag har gjort nåt som ni inte tycker om med mig men som jag tidigare skrev om man ska vara vän med mig ska man vara vän med mig! OM man inte tycker om mitt sätt att vara behöver man inte vara med mig utan man kan bara va tyst om varandra och inte bry sig, man kan iaf hälsa och inte kolla snett så fort man ser personen!!

Sen vill jag bara säga att Elin fredriksson, Dessie Rehnholm och Jonna fredriksson är underbara<3



Kommentarer
Postat av: L-jaay

Asså emelie? du gör bara bort dig nu? varf be om ursäkt till dem när de e dem så cpar mot dig :S? det är ju precis det här jag menar? Whats going on in your head liksom?

2009-09-19 @ 18:28:24
URL: http://jenssenswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0