peace pu fuck you PJ

jag har bytt design nu, tyckte det va dags!

Idag har jag förlorat en bra vän, eller jag vet inte, bra och bra kankse man inte ska säga direkt!
jag vet inte ens om jag har förlorat han men i mitt hjärta så känns det som något ganska stort fattas! Det kanske va som hon sa att du gör så här efter ett tag, tänker du bara på dig själv?

Du pratar om det du vill prata om men det jag vill prata är skit för dig!

Det är du som ska ringa mig när du har något roligt att säga inte jag!!
peace out pj!


Kommentarer
Postat av: L-jaay

Omg? ofta liskom? jag sa ju bah vad jag tyckte? Pj? Puh gumman du vet inte vad du snackar om `?

2009-09-17 @ 23:05:34
URL: http://jenssenswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0