vad jag tycker om dig?


Jag kan fejka ett leende och det kan du med, jag försöker att vara glad när jag är ledsen för att inte få för mycket frågor tex "Vad har hänt? , Varför har detta hänt?, Varför gjorde du så?, Varför hände det?" osv! Jag är trött på alla frågor för på dom flesta frågorna kan jag inte ens svara på dom flesta frågorna kan jag inte ens tänka hur jag ska svara! Jag vet varken ut eller in längre, det finns inget som jag får höra som förvånar mig längre!

Inte ens du förvånar mig med dina fejk smile, lögner, påhitt och myter, men det är ditt val bara du som kan bestämma hur du ska göra! Om jag ska vara ärlig bryr jag ,mig inte om dig vad du gör eller hur du känner, du säger att du inte tycker om mig? Men ser du något tecken på att jag bryr mig? Du kankse inte tycker om mig men det finns faktiskt folk som gör, tro det eller ej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0