www.westerholmarn.blogg.se

tjaaaaaaaaa bitches!
westerholm här vettu, aja mitt förnman är iallafall emelie (:
Jag hoppas ni läser denna bloggen varenda jävla dag för annars blire inte roligt för er i framtiden! jag tycker ni kanske borde läsa min blogg också http://westerholmarn.blogg.se... jag är ju den andra emelie som kanske emelie har nämnt?

Iallafall, japp vi har tjaffsat en hel jävla del, men nu är vi kompisar igen och det är jag glad för! HEHE, vi var faktiskt grymma när vi umgicks och vi hade så DRET kul! heehhehehhehehehhehehehhehe, jag är inte lika knäpp som det kanske ser ut som att jag är men jag hoppas ni gillart förfan!
jag måste också tala om att jag är arton bast och snart flyttar till staden stockholm, har nyss köpt min lilla chihuahua/yorshiterrier(stavning) SKIT SÖT! min lilla lincon!, tyvärr åker han nog inte med till sthlm men  jag får väl klara mig utan han :((( NGN SOM BOR I STHLM SOM ÄR SÖT ELLER??;*** pus på dig isf! mjauw,,

HIHIHIHI, jag måste ochså bara säga att emelies blogg är bra! men kanske lite mer hissar och dissar om saker & ting ist för personer? - det tycker iaf jag ! så E2 kör på det nu !; TJALALLALALLALALLALA
vill du checka min blogg tryck... http://westerholmarn.blogg.se

HEHHE, KYSS & SMEK!
WESTERHÖÖÖÖLMARN :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0