Dag 1 : Presentera mig själv:)

Mitt namn är Emelie Germundsson och jag bor i mjölby och är född den 22 juli 1992:) Jag bor en egen lägenhet med 2 rum och kök. Mina föräldrar bor i sär så har syskon på båda sidor men har sammanlagt 6 st men har inte båda samma föräldrar utan har antingen bara mamma eller samma pappa. Jag går 3dje året på frisör linjen i norrköping. Min största passion är musiken det är mitt liv! Jag har även 4 st tattueringar och var och en har betydelse för mig:
Faith hope and love (runt handleden ) (tro hopp och kärlek)
6 stjärnor runt handleden(för mina syskon)
3noter bakom örat ner på halsen (musiken ofc)
Mom (i nacken) mamma kan det bli tydligare?:)

Vet inte vad mer jag ska skriva:)
ha det bra hej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0