Dag 2: Min första kärlek

Markus Hjertzell
Jag tror jag gick i sjuan när jag fick upp ögonen för denna lustig kurre som skulle vara allmänt crazy jämnt och absolut inte kunde vara som alla andra utan vara tvungen att vara den som stack ut lite extra.

Vi gick i parrarel klass men hade även våran konfirmation tillsammans och då hade han en tjej men han hållde på med mig ändå det tyckte jag var spännande tror jag sen sa han att han älskade den tjejen så han slutade höra av sig men efter någon månad hörde han av sig igen. Jag vart snabbt en i deras familj med hans mamma pappa och bror. Och jag var så kär men efter sisådär 9 månader börja det rukla lite i trådarna och vi gjorde slut men jag var nog kär i honom i säkert 1 år efter. Han var min första största kärlek:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0