eye to eye

Idag är jag hemma för jag är sjuk mår så jävla dåligt kännerm ig som en zombie typ varför ska det vara bra att vara sjuk för? Ont i huvudet och lite feber har ont i magen och allmänt jävla seg! Mina leder mår inte heller så bra just nu speciellt inte ute i kylan:/ Jag kunde ju åkt med jenny till varmare bredgrader hon har nog precis kommit fram tror jag hon ska vara i thailand i 1 månad fatta vad skönt och dom ska resa runt lite överallt! i wiss you all the best hunny<3

Men jag blir kvar här nere! Jag vet inte vad jag ska göra på jul nyår eller något nån som har nåt föreslag? Kan man inte bara vara hemma med nån man tycker om istället för att bara röja runt som en ung idiot?:) känner att jag börjar bli lite för mogen för min ålder snart ska jag väl börja kolla på bingolotto med;) hahah

ha det bra så länge bjuder på lite bilder från i fredags:)
(EGOBILDER)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0