you are the music in me

Chest to chest
Nose to nose
Palm to palm
We were always just that close
Wrist to wrist
Toe to toe
Lips that felt just like the inside of a rose
So how come when I reach out my finger
It feels like more than distance between us

ibland saknar man sina ex mycket när man hör en speciell låt som påminner en om just det ögonblicket som va just då. Man saknar närheten man saknar andetagen och man saknar lukten av just den personen jag vill inte sakna någon för jag vet vad jag redan har och vad jag kommer att få!

Men eftersom att musiken är min passion så tar jag mina känslor ur musiken jag kan sitta och gråta till en låt som jag har ett starkt minne till eller bli förbannad, har jag lyssnat på en speciell låt när jag läst en bok så kopplar jag den låten till den boken och minns vad jag har läst!

you are the music in me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0