brother oh brother

För alla som inte vet hade jag en "låtsas" bror från jag föddes till jag var en sisodär 11-12 år. Min pappa var gift med en tjej som hade ett barn innan vi kan kalla han för N. Han var 2 år äldre än mig och han var som en såndär storebror som tog hand om mig men ändå liksom tjaffsa med mig men på ett kul vis visst bråkade vi med men aja. När pappa och Ns mamma skillde sig var jag mycket hemma hos dom en tid tills jag var runt 13-14 år sedan dess har jag knappt pratat med han tror det var ca 3 år sist. Och ibland saknar jag honom hur mycket som helst eftersom vi var ganska mycket när vi var små när jag var hemma hos dom vi lekte hemma hos farmor åt glass ihop och var på fantomen land som ni ser på bilderna nedan (ser inte så bra eftersom jag har fotat från vanliga bilder med min mobil kamera) Jag har försökt kontakta honom men jag tror inte han vill ha med mig att göra på grund av allt som hände under tiden. Jag ar hört rykten om att han har sagt massa skit om mig och jag har hört nåt bra med men man kan inte alltid lita på sånt heller. Vi har två gemensamma syskon så man blir ständigt påmind eftersom jag har en lillebror som är en kopia av min "storebror"

N jag saknar dig







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0