datan är TRASIG

eller rättare sagt modemet(den jävla dongeln eller vad man säger) jag är så förbannad sitter nu hos dennis och ska vara med när vännerna festar ikväll känner inte för att dricka ikväll så det skiter jag i blir soft ändå ska gå med mina syskon på high scholl musical musikalen i linköping imorgon klockan 13.00 :O 1 på dagen va fan är det då?????

Pappa sitter just nu i ett 23 gradit spanien utan mig med mina syskon nej då jag är inte avundsjuk(eller jo som faaaan) jag vill med utomlands nu nu nu!!

Fick min värmetång idag med så jag kan sätta i mitt löshår sen ska bara beställa nytt hår.. men värmetången var rosa just the way i like it!!

skriver så fort jag får i gång data helvetet nästa gång!!
kyss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0