diss till östgötatrafiken!!



Jag vet inte hur många dagar jag har kommit försent till skolan och hur många timmar extra jag har fått sitta mellan två stationer hur många gånger jag har fått byta tåg och hur mycket jag har frysit i väntan på både tåg ch buss. Ska det värkligen vara såhär? Istället för att ge dom pengarna som ni kan rusta upp tåg och buss för en hård vinter till eran förre vd eller vad det nu är. Han är väl inte värd 3,5 miljoner om han inte gör nåt tänk vad ni kunde göra med dom pengarna? jag vet iaf att när jag får mitt körkort köper jag aldrig ett kort hos er iaf jag betalar hellre 1000 kr för en taxi då vet jag att jag kommer fram iaf! Det får fan vara slut på det här nu. Tänk på dom som ska öppna sina egna företag vad dom går back så jag hoppas att ni delar ut skadestånd eftrsom de korten man köper är dyra som fan och vi tjänar ju mindre pengar på att komma försent till jobb osv! Sätt dit nån vd som vet vad han gör så vi kan komma i tid någon jävla gång..

STOR DISS TILL ÖSTGÖTATRAFIKEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0