hjärtans dag?




imorgon är det då alla hjärtans dag va fan ska man göra då då? mamma ska jobba och man ska inte få nåt av någon i morgon yippie. och den man är typ kär i vet inte om det och ingen annan heller för den delen kankse bäst så? ja man ska väl snacka om kärlek och sånt nu alltså. ja man kan väl inte ljuga och säga att man saknar någon som ligger och håller om än när man sover eller kysser dig på munnen för att visa att just han tycker om dig eller en puss på pannan för att visa att det finns inget att vara rädd för eller du klarar det här. Jag vet inte vad som ska vara egenskaperna på den perfekta killen, allt jag vet är att jag vill tycka om han för den han är och han ska känna samma för mig det ska inte behövas nåt ändrande i partnerns beteende utan allt ska bara falla på plats. man ska kunna lite på varandra. Och helst inte vara avundsjuk (det är jag) på grund av dåliga erfarenheter med killar som är svin. Men jag hoppas att jag gillar vet så jag slipper att förklara.  Han läser inte min blogg som tur va tror jag inte iaf! Aja kyss på er mina brudar ifrån klassen

och en alla hjärtans dag kram till: Pappa, mamma, ella, nellie, vesna, johanna, kevin, emma, jonathan, jonna och till mr X om han nu läser;)

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0