kisses

Om man ändå hade RIKTIGA vänner, eller jo det har jag men en del är falska in i skällen jag kan vara hur ledsen som helst men ingen bryr sig? Jag vet inte ens hur många jag kan lite på längre jag litar bara på mig själv thats it liksom.. Jag tycker det är fruktansvärt att man ska behöva känna så här men det är såhär sverige är nu man kan typ inte lita på nån utan dom som är en närmast familj och så. Varför är det så? Jag tror att jag kommer vara en sån som lever för att jobba sen efter skolan festa lite då och då och liksom vara den där alldagliga som tjänar pengar för att kunna göra roliga saker. Men jag undrar med hur jag kommer ha det med vänner då kommer jag umgås med dom jag har nu? kommer jag bli vän med de jag inte kommer överens med? nobody knows

Men en sak som har hänt nu som jag inte trodde skulle hända det är att en av mina vänner slutat höra av sig sen hon skaffa pojkvän jag har ringt men hon svarar inte och hon skickar inte tillbaka är inte det lite dålig stil? Aja hon kankse läser detta men hör av dig då då ett sms tar inte många sekunder babe..

 

Ha det bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0