(L)

hej allihopa nu har jag vart och tränat med lina:) 1,5 timma men på nästa onsdag efter min överraskning så ska jag på personlig rådgivning om vilken träning just jag ska ha men ett halvårs kort kostar 2700 hoppas min snälla pappa läser det här;) hahah för det kommer jag aldrig ha råd med men jag har räknat ut att det kommer löna sig om jag går och tränar minst 2 gånger i veckan och det lär jag ju göra. Sjukt skönt men jag kommer nog ha träningsvärk imorgon men då vet man ju att man arbetat bra:)

Imorgon blir det mormor och morfar och handledar kurs på körskolan yeei. Sen blir det nog farmor på torsdag med vesna hon fyller år imorgon BTW!





your gay and you dress like a girl hope they like it




du kan ringa och fråga en fråga man inte frågar om man inte pratat på 2 månader schame on you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0