o<3

varför måste jag ge dig en ny chans att ta mina känslor när jag vet att det du säger inte är äkta? varför måste jag alltid ge dig en chans så fort du kommer krypande. jag tror inte du vet hur mycket jag verkligen tycker om dig men du är inte en seriös kille och det visste jag ju från dag 1 ska jag skylla mig själv då? Efter ett gulligt sms från dig och jag faller pladask du vet hur jag är och hur du ska göra för att för att få mig på fall det vet du så väl. Och jag blir orolig så fort du inte svarar medans jag vet att du är med någon annan för jag känner dig du tar vad du vill ha du tar det och sen drar. Du låtsas som att det är på mig det är fel men det kankse det är med. Du behöver bara säga några ord och jag tror dig du får alltid en ny chans för allt som du säger får mig att gå i trans. Hur fan tar man sig ur det här? jag vet inte för jag har försökt så många gånger men baby du vet att ända sen den gången du höll om mig och jag skrek och grät för min dåvarande pojkvän började slås i ett slagsmål och jag var i mitten av allt du drog bort mig och höll om mig hela tiden du kollade rakt in i mina ögon och sa: "det kommer ordna sig det kommer att bli bra ta det bara lugnt" jag var inte rädd längre. sen den dagen har du betyt väldigt mycket för mig!

MR.O you mean alot to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0