Paradise hotel FINAL

Ikväll är det paradise hotel final och jag tror jag vill att kristoffer ska vinna men defenitivt inte Erika hon har ju legat med alla sina rumskamrater så fort hon kommer ut därifrån som kommer hon säga " HJÄLP jag måste ha en gynekolog". Sen är det ju jackie med vad finns det att säga om henne inte så mycket precis och patrik är väl mest bara där och gör inte ett piss samma som han som pratar med kamerorna som jag fan inte kommer på vad han heter men jag hade ju velat att cimon skulle vunnit både supersnygg och bra på att övertalla folk osv.. Inget program jag själv skulle vara med i men väldigt underhållande och se.. Tar ett citat från Jackie som slut på denna text: " KAN NI KNULLA LITE TYSTARE"

Paradise hotel 22:00 to night:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0