sometimes i fell like i should get away

ibland önskar man att man var någon annan från någon helt annanstans såg helt annorlunda ut och prata ett annat språk och hade en annan hårfärg. Men sen kommer man tillbaka det vi kallar värklighet man tänker på alla minnen man har och kommer få. Vem man älskat mest och vem som kommer som nummer två. Man kommer ihåg när man var liten och inga bekymmer fanns (som man visste om iaf) man kände sig trygg så fort man var i mammas famn men räcker det nu när man blivit stor? Ibland önskar man med att saker som hänt inte skulle gjort det, saker man tagit ansvar eller fått skäll för fast man inte gjort ett skvatt.

Tyvärr tar jag ofta åt mig fast jag kanske inte ska men jag vet att en dag kommer det komma ett jag som är ett riktigt jag! Jag försöker som ni vet att vara den som är jag men ibland vågar man inte..
Speciellt jag som tjatar om att bara vara sig själv vet jag att det inte är det lättaste med grupptryck och allt va som finns nu för tiden... men jag försöker och jag vet att jag kan vara mig själv i största allmänhet.

Jag är en surfitta ibland men det är alla någon gång. nu har jag skrivit av mig fy fan vad skönt
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0