en dag som...





TYRA BANKS

Vad skulle jag göra en dag om jag fick vara Tyra Banks?

Jag skulle dricka mycket gratis drinkar ringa alla kändisar i min kontaktlista på mobilen:) Skulle ta bort gränserna för att bli modell och endast se om det finns potential och hur det funkar framför kameran. Jag skulle umgås mycket med Mr.Jay för han är sjukt snäll snygg och rolig aa jag vet att han är bög men good looking any way!
jag skulle nog få ut massa i media att jag tycker plus size modeller äger för det är faktiskt inget fel att vara lite kurvig eller?

aja kan inte komma på så mkt som jag skulle göra eller det finnsa massa men tar sjukt långt tid att skriva allt ha en bra dag pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0