yeah

nu är pappa påväg till spaninen(tror jag) han har inte ringt som han sa igår så jag har inte pratat med han. Inte så lätt att få tag på den mannen heller ska jag säga. Han är den som sitter i telefonen 24/7 så antingen tuttar det upptaget eller så svarar han inte eller om han svarar säger an ringer om 5 min, och dom 5 minutrarna kan ta upp mot en halvtimma till 2 dagar men om man känner min pappa så bryr man sig inte så mycket man vet att han har mycket att göra!

Idag ska jag chilla plugga lite och så om nån vill hitta på nåt kan man ju ringa om man vill. bara ca 1 vecka kvar tills jag ska göra en sak men det säger jag inte än det kommer sen:) hemligt så länge iaf! Funderar på vad jag ska äta idag. är ju ensam hemma och mamma ska äta ute med min lillasyster så jag väntar på att dom ska komma hem tänkte att jag ska ut och gå sen med imorgon ska jag nog träna med lina men det märks väl vad som händer.. och på onsdag blir det körskolan och mormor och sen på torsdag blir det nog farmor med pappas tjej och tvillingarna..
kyss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0