dadadadaddadadada

Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie

Hur kan du fortsätta när du vart med om så mycket? Du förstör inte bara för dig utan för oss ser du det inte? Det gör vi du kommer inte undan med något vi vet mer än vad du tror.... Allt är precis som förut men nu är det annorlunda på något sätt jag är 18 nu jag är inte liten längre jag förstår nu innebörden av att bli lämnad och att lämna den här gången blir det nog tvärt om.. Låten som rihanna och eminem gjort förklarar det här så mycket jag hoppas du vet vem du är....

you know i love you as much as i hate you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0