:)

Ja vad gör man när man bara vill skriva av sig men känner att det inte funkar riktigt så? Att man inte kan skriva ut allt sitt raseri i bloggen utan att nån jävel blir förbannad. oh no sorry..

Men seriöst jag atr hellre ut mina aggritioner genom att skriva än att stå och slå på nån eller skrika på nån det känns liksom bättre för alla har nånting som folk stör sig på right? Antingen för snäll dryg eller nåt annat shit? Så liksom ja jag stör mig på en del men jag säger inget kankse bäst så?

Så nu har jag skrivit av mig lite och inte skrivit allt i detalj så alla vet vilka det handlar om och inte det håller jag nog för mig själv.....

men men nu ska jag gå och jobba och känna caaaaasch:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0