(L)

va inte rädd jag går brevid dig kom ta min hand jag håller i dig

Du kan var allt och lite till du kan vara mycket mer än du någonsin kan förstå. Jag kan hålla din hand när livet är svårt jag kan ha dig i min famn när natten går till dag. Höj din blick se vad som kommer ske och inte vad som redan hänt livet är en möjlighet så som du är för mig.. För att jag älskar dig så som du är och jag vill ge dig allting jag har låt mig få bära dig när du är svag för du betyder allting för mig ja jag älska dig så som du är och jag vill ge dig allting jag har så låt mig få bära dig när hoppet sviker du betyder allt för mig va inte rädd jag står brevid dig för du betyder allt för mig.

kan inte säga att jag älskar dig än men du betyder babe

A.S<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0