lite babbel

hur kan han leva med dig ?

jag vet  vad jag vill jag vet vart jag vill jag vet vart jag ska inget förutom kärlek kan stoppa mig. Har lärt mig att tänka en extra gång men när det handlar om detta tänker hjärtat istället för hjärnan finns det några känslor så stannar jag känner jag inget och undrar vad jag gör här åker jag nästa år!




18 dagar kvar tills jag fyller 18 om någon timme är det bara 17 dagar...

Jag ska sluta lyssna på vad andra tycker på andra vill nu jag gör allt jag vill jag vill vara jag inte få skäll så fort jagn ser ut på ett sett eller för att jag gör si eller för att jag gör så... om du försöker styra mig åt dit håll där du slutade så kanske det blir som nu föralltid?

Min andra lillebror Kevin fyller 10 på torsdag så ska dit:)


skickar en puss ut till alla mina syskon(tar dom i storleks ordning;) )
Johanna 14(1augusti)
Emma 13
Jonathan 11
Kevin snart 10
Ella 1
&
Nellie 1

love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0