omg

Hahah låt mig skratta... Lilla vännen hur tänker du? ny kille varje vecka? Hahaha till och med ditt ex börjar undra....

Förlåt mina bloggläsare men måste verkligen få ur mig det här. hon avsluta vänskapen för jag umgicks med killar var av hälften av dom har jag inte ens pussat på kinden.. Men hon har ny kille varje månad varje vecka kanske var att ta i men säg inte att du älskar nån efter en dag asså du får mig att kickna av skratt kan bara säga att jag håller med L****

Igår åkte jag och elin och överasskade viktoria när hon jobbade ni skulle sett hennes min! Har saknat henne så in i bomben! Våran lilla pärla!

Men men ska dra till jobbet snart så ha det bra pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0