Rest In Peace Theo<3

RIP
Theo
080623-100712

Hur fan kan man göra illa en liten kille så? Hur fan kan man.... HUr fan kan detta hända i mjölby hur kan något sådant ske.. Alla känner alla alla känner dig din jävel. Jag lovar hade du vart i min åsyn nu hade du snabbt försvunnit... Patric Seavers hur kan man göra illa ett barn hur fan kan du lägga händerna på din styvson han var för fan 2 år gammal.. Jag känner inte ens Theo men så fort man pratar om det börjar jag nästan gråta vad håller på att hända detta får mig att tänka om tänk om man skulle få barn och sedan separerar och sedan börjar leva med ett psyko.. Men mamman i det här fallet kanske var inblandad Han är av ditt eget kött och blod?

Hoppas inte ryktena är sanna.
Jag kan bara hoppas att Theo har det bättre i himlen där han slipper bli slagen där han slipper besöka sjukhuset för benbrott m.m Jag skulle aldrig kunna behandla ett barn så!

PATRIC DU ÄR SJUK!!!!!!

Rest In Peace
Theo Hammarström

Ha det bra i himlen vi tänker på dig vännen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0