tankar tycken teorier

SÖNDAG MÅNDAG TISDAG imorgon är det onsdag kanske är det nåt fel på min telefon?

Hörde en så bra sak för nån månad sen: "som förälder måste man förtjäna sina barn då menar jag inte att skämma bort dom varje dag osv utan att visa att man bry sig höra av sig visa att man vill!"

Det finns så många föräldrar som skiter i sina barn hur ska då barnen kunna bli en bra människa och om man inte visar vad kärlek är hur fan ska barnet veta vad kärlek är? Jag vet att jag och min mamma bråkar och jag kan kalla henne grejer men vem fan kallar inte sin förälder nånting nångång jag kan alla fula ord jag vet vad det mesta betyder(tänker inte ta upp saker här pgr av mina unga läsare) men jag är inte stolt över det att jag svär mer än 456789 gånger om dagen men jag har lärt mig dom det är en vana tyvärr.....

Och mamma jag älskar dig tro inget annat.. Du har planerat min födelsedag in i minsta detalj tror jag har fullt upp hela dagen allt är redan planerat tack mamma<3



morgontrött typ klockan 6 när vi var på g till tyskland mammi i love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0