5,5 dagar kvar

Den 19 maj så sker det Kronprinssesan Viktoria ska äntligen få sin Daniel. Han som var den simpla gymägaren ska nu bli prins och hertig över västra götaland eller vad det nu står i tidningarna.



Det har varit sådan hysteri om det där så man har ju tröttnat på bröllopet innan det ens har varit eller vad tycker ni? Till en början tyckte jag det lät mysigt sen kom det där med att skatte pengarna skulle gå till det då vart jag förbannad sen vart det gulligt igen men nu är det nästan bara för mycket?

och sen mitt i allt ihopa nej då har madelenes pojkvän vart otrogen med en norsk? OMG:S


Nej nu ska jag ta upp en annan sak som har med kungahuset att göra folk pratar om men dom ska ju inte kunna vara tillsammans med en av oss vanliga dom ska inte kunna göra det dom ska inte kunna göra det: NEHE OCH VARFÖR INTE DET DÅ? undrar jag då?

Varför ska inte dom kunna leva ett normalt liv barnen till kungen har ju inte direkt valt att bli prinsar och prinsessor dom föddes till det? Varför kan dom inte dejta vem dom vill prinsen har nu blivit kär i en föredetta paradise hotel deltagare låt dom hålla på kärleken övervinner allt?? Och att nu den yngsta prinsessan åkt till USA och börjat umgås med hockey stjärnan markus(tror jag han heter) varför kan inte hon få bli lycklig efter den där cp jonas tror jag hon behöver en riktig karl:)


Det var det jag ville säga men hoppas ni blir lyckliga Viktoria och Daniel och att ni får många barn så monarkin kan leva vidare(bara vi slipper betala mer bröllop och jäkelskap)

Kommentarer
Postat av: johanna

härligt att du har börjat blogga igen syrran ;D

2010-06-15 @ 23:43:07
URL: http://johannaemittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0