gräääääääna griiiiiiiiiisar

Hej alla glada personer...

Idag har jag Elin pluttan vart i gränna mysig road trip bara att man köpte massa polka grisar så man ska kunna shota på det fatta vad mums:) Först tog vi en trip till donken sen drog vi och solade på en parkering med några boys utanför deras husbil:) Sen köpte jag en smothie och lite polka grisar sen solade vi och gick på dtan och sen åkte vi hem hämtade min data hos mammas ex och sedan hem till mig så nu sitter jag här efter en rolig dag med mycket skratt och djupa samtal. Sen har jag träffat en person idag som jag tror kommer bli en väldigt viktig person i framtiden något jag tror och hoppas på mer kan jag inte säga..

Tänkte jag skulle skriva lite mer sen men en viktig sak jag ska säga nu är att även fast ni hört mycket skit om en person dra inte den personen över en kant bara för saker du hört gör en egen uppfattning vem vet det kanske är en snäll person som du kommer älska som vän eller kärlek eller vad som helst men ge alltid en person en andra chans och tänk inte på vad andra säger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0