hej igen bloggen

Hej hej alla det var länge sen nu! Detta kommer nog bli ett långt inlägg men ingen som inte vill behöver läsa ALLT;)

Mitt liv har vart en cirkus nu i runt en månad tack för alla som stöttat mig<3 Jag har nog gömt mig i jobbet för att slippa tänka så mycket på allt som hänt och de som inte vet vad som hänt behöver inte heller veta! Nog om det nu är det bara positiva tankar som ska ut till alla människor som läser denna blogg och som finns där ute i världen!

Under den tiden jag inte har bloggat har jag vart i gbg, ullared och jag har firat en vän som har fyllt 18 och har fått sitt körkort grattis gumman(om du nu läser detta).. Jag har hunnit jobba en hel del och jag har kommit fram till att jag gillar att jobba och att jag gillar stressen som man får i samband med att jobba inte för mycket stress men sådär lagom!

Jag vet inte vart all denna positiva energi kommer ifrån men det är nog från dom underbara personerna som kommer med bra saker att säga varje dag som får mig att uppskata livet lite mer än vad jag brukar, tänk på det ni som inte uppskattar det ni verkligen har ta vara på livet detta kan vara det sista ni läser innan det är försent glöm aldrig att säga till era nära och kära att ni älskar dom innan ni lämnar huset eller går och lägger er kanske någon av er nästa dag vaknar med en sjukdom som är jätte allvarlig det finns så många i min närhet som har förlorat nåfon som har stått nära man vill inte att det ska ske men visa då för dom som betyder att de verkligen är underbara speciella och att ni behöver dom!

Nu har jag skrivit av mig lite kommer säkert något mer inlägg ikväll tänkte skriva lite om ett vist prinsessbrölopp som sker på lördag!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: viktoria

Du är inte ensam gumman! Hoppas du mår bra :) PUSS

2010-06-24 @ 20:00:17
URL: http://viktoriaaltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0