hottest pj in sweden

ljaay do you remember the good times?
du är det röda äpplet jag är det gröna och e är det älgätna ruttna bruna äpplet kommer du ihåg va vi skratta? kommer du ihåg när vi skulle spela in en video som robin och precis när du börja prata som han så blåste ditt hår upp precis som hans hår ser ut kommer du ihåg.. det är ett år sedan exakt sedan vi badade ute sedan du sa hejdå till mig på torp det är ett halvår sedan sen vi slutade prata jag var väl dum i huvudet som trodde på skit snacket om dig men vad ska man säga? "förlåt snälla ta mig tillbaka som vän" haha sån bullshit ska vi inte ta till men när man tänker tillbaka så kommer man ihåg vad dom stundern var roliga!

Peace out LJAAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0