i never tought you would do this

hej hej

bloggen just nu gör jag ingenting sitter i soffan har jobbat från klockan 10 till klockan 18 sen har jag träffat elin och klippt henne :) hoppas hon vart nöjd.....

Jag är så trött på att bråka med dig för saker jag inte ens gör och vad ska jag göra erkänna saker jag aldrig ens har gjort blir så ledsen för att du tvilar på mig kan inte ens förstå hur du tänker ibland..... allt hänger på en skör tråd men snart kommer du slippa mig var lugn du bara vet att dom flesta hatar mig men de flesta som hatar mig baserar det på rykten.. ge mig en ärlig chans istället för att sitta där bakom skärmen och skratta ja just ja det är dig jag menar sitta där och sprida rykten till folk jag inte känner du vet vem jag menar lilla vännen...


Kommentarer
Postat av: jennyhammarström - mitt liv som mamma

Vad för smink jag använder eller vilken sort? :p

2010-07-01 @ 12:52:21
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: jennyhammarström - mitt liv som mamma

foundation; maxfactor Colour adapt,

mascara; Loreal extra volume - Collagene +

och sedan vanlig svart kajal från H&M.

2010-07-01 @ 13:24:38
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0