jobbjobbjobb

Idag blir det att jobba från halv 12 till klockan 18 på mammas café och jag ska jobba torsdag fredag lördag söndag med så det är nice hoppas det regnar hela tiden och att solen kommer nästa vecka när jag är ledig lite:)

Men när jag väl är ledig nej då har jag körskola sjukgymnast tandläkartider osv..... OMG har jag verkkligen sommarlov? Jaja tiden går ju iaf istället för att sitta på mitt arsle kan jag springa runt på fiket och lätta några kilo för det gör man vérkligen där nere och det är ingen myt man springer som en galning därnere inte en lugn stund men det är skönt att det går bra för mamma:)

så har ni kommit på vad ni ska göra på midsommar?

hörs senare ikväll om jag fortfarande får låna datan

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0