ojoj

hej hopp

idag har jag jobbat holeday:) caschen rullar in :P

håller tummarna för götet på lördag vill inte vara här länge till... i dont like mjölby!!

Och jag kollar på lägenhet funderar starkt på att flytta hemifrån vill klara mig själv nu nu nu.. jag tjänar mina egna pengar jag städar här hemma jag kan tvätta jag kan laga mat osv så why not? Men det blir ju bara typ ett år sen blir detr nog on my way to norge!! men vet inte än men finns mycket frisör jobb där så känner verkligen för det ska lägga ner massa rid på skolan nu så jag klarar av skiten jag vill bli duktig men det säger lärarna att jag redan är så :) jag ska lägga ner tiden som jag kan på at övaövaöva på frisyrer klipp färg m.m

känner att framtiden kommer närmare det ända som skulle ändra mina planer är att det skulle komma in kärlek i mitt liv eller något... men då får väl den personen följa med på min lilla resa:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0