ge mig lite reaktioner

det märks att du inte känner mig det märks att du inte vet vem jag är det märks så väl p åditt sätt att bete dig att du tror att jag kan behandlas som vem som helst men in the real world i should be a princess och behandlad därtill det borde alla tjejer alla som finns därute! Vi tjejer blir behandlade som om vi vore skit, mindre lön sämre jobb och allt det som hör till. Killar kan vara framgångsrika och få den lön vi tjejer bara kan drömma om!

Varför ser ni ner på oss det är vi som gör allt jobb? Vad är skillnaden mellan oss kön egentligen vi ser inte likadana ut typ? Och vi blöder en gång i månaden vill se en kille klara av den smärtan(Y)

Inget illa mot killar dom flesta tjejer älskar er och jag är väl en av dom men alla ska visas respekt!

JÄMSTÄLLDHET TACK;)

och nej jag är inget svenska snille:)

men hoppas budskapet når fram i vilket fall!


Kommentarer
Postat av: hugo

Kommer alltid vara så!(Y)

2010-11-25 @ 23:24:29
Postat av: Jens

Fysisk styrka brukar vara skillnad på många jobb som gör att vi har bättre betalt.

2010-11-27 @ 00:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0