hellohello

Efter en tid utan bloggandet har fått mig att förstå att jag behöver skriva av mig kanske inte här för att alla ska se eftersom det finns människor som tar åt sig väldigt mycket! Och om detta skett vill jag be om ursäkt för så är inte fallet jag vill att alla ska veta att jag pratar om alla i allmänhet inte för att trycka ner någon på något sätt! Jag har skaffat mig en bok jag skriver ner mina tankar och så i nu eftersom att det har hänt så mycket som det har gjort!

Jag bor iaf själv nu i min egen "lilla" 2a i mjölby och jag känner mig så fri på något sätt! Jag betalar min egen hyra min mat m.m det är inte alla 18 åringar som gör det! Men jag vill inte leva på mina förälldrar om jag ska bo i eget det skulle inte kännas rätt jag skulle må så dåligt!

Men ha det så bra så skriver jag imorgon:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0