been there done that

du sa att du inte litade på mig och att jag inte fick veta allt som hade hänt men hur fan ska jag kunna lita på dig om du inte håller det du lovar? att stoppa "nyckeln" i fel hål kan ha sina konsekvenser och det vet du hjärtat!

just gonna stand there and watch me burn but thats alright becuse i like the way it hurts just gonna stand there and here me cry thats allright becuse i love the way YOU lie

Men nog snackat om dig pojk orkar inte med en strulig kille till varför kan man inte hitta en bra kille med bra kvalitét som bryr sig som visar att han finns där och som också kan visa för andra att han finns där?

Lyssnar till rihannas och eminems ord och there so true!

Ikväll ska jag vara med Torres(torsten) ska tvinga hit elin med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0