fuck you right back bitch

jag vet att jag har underbara vänner som jag kan gå till när det väl gäller ni ska veta att ni betyder så jävla mycket för mig.. Efter allt med det i skolan vet jag vilka som står kvar och vilka som inte gör det.. Ni är ljuset i mitt liv och ni vet att jag finns ni kan ringa och komma till mig när ni vill min dörr är alltid öppen!<3

Fick papper igår oh god i thought you forgot about me men det hade dom inte nu ska du dit bitch(L)

Alla ska stå det kast som dom har kastat jag har kastat men jag vet att jag kastat för mycket om man säger såå..

Och våld i mitt liv är värre än det mesta ni som vet varför ni vet..





r melin full som ett svin på 2,4or (oj det rimma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0