feelings

Hur är livet utan några som helst väg hinder? Hur fungerar livet utan några bråk eller diskutioner? Hur kan man leva sitt liv utan att göra sin röst hörd?

Jag har haft många hinder i livet jag har kämpat för att komma dit jag är idag. Många vet inte allt som hänt och det är få som vet vad som har hållt mig nere på botten men som fått mig att kämpa mig upp till toppen!

Jag har haft många bråk med människor och haft många diskutioner! Det finns mycket jag inte är stolt över och mycket som fått mig att växa som människa. Alla kan göra misstag? mitt misstag är oftast att jag aldrig kan säga nej och att jag tror på människor även när dom är falska och så vidare.

Jag vill göra min röst hörd för att jag har åsikter som andra kanske inte har och som kan vara bra för samhället. Inte såna åsikter så jag skulle kunna bli politiker och det men jag vill ändå kanske skriva av mig som jag gör här nu eller nåt annat. Man måste få uttrycka sig på något sätt. Jag är sån som hellre skriver av mig än att skrika ut det till gud och alla männsikor men ni får inte ta del av allt i mitt händelserika liv längre utan nu har jag en bok jag skriver i!!

so ttyl<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0