dare it?

du får göra som du vill men aldrig föråda den som alltid tror på dig<3

Jag har dansat med en ängel,
Jag har gått igenom eld,
Jag har spelat med livet som insats varje kväll


Jag lyssnar på gammla låtar som påminner mig om livet jag hade för länge sedan stunder jag helst vill glömma stunder som jag vill ska komma igen och tider jag helst vill förlora för den ända som kom vinnande ur dom tiderna är jag där alla idioter förlorade allt och lite till, när alla vill vara som alla andra där alla andra skulle vandra efter dom som var lite bättre och lite snyggare men sån var inte jag jag var allt som ingen annan ville vara!

Det är fel att säga att man gjort misstag för i såna fall är hela livet fullt av misstag eller jo det är nog så

life is full of misstakes and i wanna live it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0