the little ones

träffade mina fina på jobbet idag länge sen jag såg mina 2 systrar som bara är 1,5 år snart 2 tiden går så himla fort! Dom pratar och är hur gulliga som helst jag är ledsen att det inte har blivit att vi träfas mer jag tror inte jag har träffat dom sen jul lovet innan idag!

Jag kan berätta lite om hur jag fick reda på att dom skulle komma till världen! Min pappa och hans sambo har alltid försökt lura mig att dom ska ha barn och till slut så hade dom försökt så mycket att jag inte trodde på dom till sist när det var på riktigt.
Så jag sa att nu har ni sagt det så mycket att jag inte kommer tro på er denna gången och då sa pappas sambo men den är gången så är det sant! så ja tänkte ahopp ett syskon till skadar ju inte dagen efter skriver pappa på msn
-Du det va en sak jag glömde att säga
(och då tänker jag ahopp nu ska han säga att dom bara skulle skoja med mig)
men han skriver
-det är inte 1 bebis det är 2!!
och då vart jag väl först paff och så men eftersom jag inte bor hos dom och så så mig berör det så inte jätte rejält!
Dagen då bebisarna föddes så åkte jag till sjukhuset och den minsta av dom 2 fick massa med antiboitika och massor för hon hade fått för lite näring i magen så hon har ju fått åka till sjukhuset ganska många gånger under sina snart 2 år!
Men det är klart att jag är glad att dom finns man kan ju inte låta bli att le när man ser dom världens bästa!

älskar er mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0