your the only one!

How can I just let you walk away
Just let you leave without a trace
When I stand here taking
Every breath with you
You're the only one
Who really knew me at all

How can you just walk away from me
When all I can do is watch you leave
'Cause we've shared the laughter and the pain
And even shared the tears
You're the only one
Who really knew me at all

Jag lyssnar just nu på musik och alla minnen kommer tillbaka från den tiden det inte va ett du och jag utan ett vi. its your fucking birthday babe!
Jag kommer ihåg det som igår jag vaknade med dig breve mig när jag fyllde 16 fan det är 2,5 år sen nu det är snart 2 år sen vi gjorde slut hur kan tiden gå så jävla fort?

du är saknad hjärtat riktigt saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0